Hemma-dag

Idag har jag varit hemma. Igår kväll fick jag en hejdundrande huvudvärk, troligen migrän. Runt halv 8 la jag mig på soffan och halvsov till kanske 9. Då gick jag och la mig i sängen och somnade.
Imorse vaknade jag med lite lättare huvuvärk, men kände att jag inte kunde gå till skolan.
Jag missade mycket, men gick iaf till skolan på sista lektionen eftersom vi skulle ha gymnasieinfo.. Kände att det var så pass viktigt och jag kände mig ändå piggare.

Under dagen kollade jag på inspelningen av VVDS-dagen 2009! Det var kul att minnas tillbaka litegrann, spelade också in lite låtar på min mobil från en musikal vi fick se.

Just nu håller jag på att skriva ut plugg/övningspapper inför engelskaprovet nästa vecka. Ett häfte på 7 sidor som jag satt och skrev igår. Gör alltid så inför prov, det blir mycket lättare så.

Sen gäller det att packa ihop prylar som jag ska ha med mig imorgon, alla kamratstödjare på våran skola ska nämligen åka till Friends-dagen på Skansen, vilket jag tycker ska bli kul! =) Bussen går redan klockan 7 från skolan!! Sen är vi hemma runt 16.30.

Emelie från Stiftelsen Våga-va-dig-själv jobbar på skansen, så jag tänkte att jag skulle få träffa henne. Men det är väl klart att hennes enda lediga dag den här veckan är just imorgon. Typiskt, men hon skulle troligtvis följa med när stiftelsen ska ha en temadag på min skola=).

Nu ska jag ta och gå upp och häfta ihop alla häften. Avslutar med en bild på Jeppe som fyller 5 år idag! GRATTIS!<33



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0