Skor!!

Hej Hej!! Idag slutade vi 13.00! Åhh så skönt!
Därefter åkte jag till Västerås med familjen. Hade som mål att hitta ett par skor till skolavslutningen, men jag köpte tre par! Hihi.. men jag kunde inte bestämma mig och jag kommer ändå ha användning för de andra så.. =) Men eller jag köpte 2 par själv och fick 1 par=). Här kommer några bilder på dem:


Alla 3 paren tillsammans


De gråaktiga


De vita



En dålig bild, men de svarta..

Vilka tycker ni jag ska ha på skolavslutningen=)??

Nu ska jag kolla på lite busstider till på fredag då jag ica och natta drar och shoppar avslutningskläder i uppsala! =)


Kram



Uppdate:  Juste, jag fick ju faktiskt två tröjor också, Här är ena:


Kommentarer
Postat av: natalie ( natta)

hej ! vad fina skor XD . dom vita med klackar var fina :D.



jag längtar till fredagen vad roligt det kommer att bli ahah :D



2009-05-20 @ 19:44:32
Postat av: Anonym

hallåå?? HUR MÅNGA SKOR SKA DU HA EGENTLIGEN??va? va? va?va????? Du har ju redan flera TUUUUSEN!!!!!!! ;PPP

2009-05-20 @ 19:47:13
Postat av: Anonym

Och du ska ha de VITA på avslutningen!!! . slut

2009-05-20 @ 19:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0