Stressigt

Jag har precis skrivit ett mejl till Arne, Lena och Emelie! =)
Innan det försökte jag göra skolarbete och annat viktigt, men det blev inte så jättemycket gjort; Lite skolarbete och lite planering inför lördagen.
Om några minuter drar jag ner till skolan på ett möte om våran klassresa som ska ske i 9:an!

Vi hörs antingen senare eller imorgon!! Jag har en väldigt stressig vecka nu..

Måndag: Vi hade temadag, plugg, möte
Tisdag: plugg, planering inför konfirmationen
Onsdag: plugg, planering
Torsdag: Spanska-prov, Activitys in, plugg, planering
Fredag: Faster, hennes man, kusin, farmor kommer, baka
Lördag: Konfirmation


Ska under veckan också: Städa, baka mer, och kolla upp kläder

Nu måste jag dra, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0