Nynäshamn

Sen sist har jag varit på återträff i Bålsta, här kan du läsa mer om den :)

Igår var jag i Nynäshamn under dagen, vi skulle hämta Micke från Tixi och passade även på att träffa Sofia och hennes kille. Jag hade en mysig dag med roliga människor helt enkelt! :)

Idag har jag varit ner en sväng på min gamla skola, äntligen har våra klasströjor kommit - bättre sen än aldrig ;) Träffade såklart på mina gamla lärare, det känns så overkligt att jag inte längre ska gå på den skolan.. På onsdag börjar jag gymnasiet.. ettan.. känns väldigt konstigt..

Nähä, jag bjuder på en bild så skriver jag kanske mer nån annan dag.. (som ni märker så blire inte uppdatering så ofta xD )

Kram


Bilden är tagen av Ida E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0