11 Januari 2010

Hur har ni det där ute i kylan? Jag mår faktiskt ganska bra har börjat vänja mig vid denna förbannade huvudvärk...

Idag har jag varit nere på gården igen. Fixade i ordning pysslerummets alla lådor och Annelie målade om där inne.
Därefter for vi till Sala för att byta min leggings jag köpte förra veckan, det var fel i sömnaden.

Under kvällen har jag fixat lite inför imorgon, och gjort en ny framsida till min kalender, börjar ju skolan igen!
Det känns faktiskt otroligt bra, vill träffa lite folk igen ;) Och så ska jag få den här terminen överstökad, sedan blir det Gymnasium!!


Aja, nu ska jag gå och kolla om tvn i vardagsrummet är ledig, så ska jag spela lite wii :D

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0