Dagens planer

Dagens planer var från början noll, men nu har vi fått för oss att möblera om i vardagsrummet! Vi har inte gjort det sen vi flyttade hit av den anledningen att det är otroligt svårt att möblera om där, men nu banne mig ska vi lyckas! :D På ett eller annat vis.

Som vanligt är jag seg på morgonen , så sitter fortfarande i pyjamas Haha.. men det gör väl inget? det är ju fortfarande lov och det är ändå ingen som bryr sig :)

Jag tror jag borde gå och duscha nu, ska hinna göra en tårta(förvisso från färdiga bottnar, men ändå) och dekorera den. Pappsen fyller år idag, GRATTIS! :D

Jag kanske skriver senare hur det gått med möbleringen :D

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0