Migrän och slappardag

Igår var jag som sagt nere på gården och fixade iordning allt inför öppnandet. Under dagen började jag få huvudvärk, och när vi sedan kom hem runt halv fyra hade det utvecklats till migrän.
Min plan var att åka ner på kvällen till gården, men det var ju omöjligt. Sov mellan ung 17.30 och 19.30.. sen var huvudvärken som värst, hade kunnat skrika av smärta.. :(
Tog tabletter som till slut började hjälpa. Efter det kom det och kom lite som det ville, skit ont ibland, nästa minut hade jag knappt ont :/

Idag har jag fortfarande kännt av migränen, särskilt imorse, kunde inte ens stå upp utan att det kändes som att huvudet skulle sprängas.. Så hela dagen har jag spenderat på soffan, inte det roligaste direkt :(

Oj oj oj, va mkt fakta om min migrän xD aja, grattis till dig som läst allt :)

Skriver kanske imorgon igen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0