Shopping

Hej Hej!
tänkte komma med en kort uppdatering! :) Idag var jag iväg med mamma och Annelie till uppsala för att inhandla grejer till Fritidsgården. Gick upp 8 imorse, men var vaken redan vid 7.. :/
Efter att vi köpt godis etc, gick vi och shoppade lite :)
Jag köpte:

  • Brunbeige Tröja med nitar, REA 149:- Kappahl
  • Lackleggings, REA 149:- Kappahl
  • Svart tröja/tunika med nitar, REA 129:- Kappahl
  • Klänning i jeanstyg, 249:- Lindex

Hittade ännu en tröja, men köpte den inte, funderar på att åka in till Sala och inhandla den när jag får pengar igen..

Imorgon är det tidig uppstigning igen, runt 7. Fast det är lika bra att vänja sig, skolan börjar ju på tisdag..
Ska ner till Gården och fixa iordning allt, ska bli rätt kul, åtminstonde roligare än att sitta hemma och dega..

Imorgon åker Erica till London, Lyllo! Om du läser detta, ha det så bra! :) En dag ska vi åka alla tre, JNE!! :)
Och till Natalie: Krya på dig, hoppas verkligen provsvaren visar negativt!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lär dig att vakna tidigt...!(y)

mm jag åker till London i 2och½ dagar,;PJag ska ha det bra!;DDoch Natta måste kryya seeei!!!!<333333

Pussipuss;*

2010-01-08 @ 09:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0