Snart måndag :)

Nu har jag inte uppdaterat på några dagar igen , det har inte hänt något speciellt. I fredags var jag med Angelica, vi hade skit kul, men jag kan inte påstå att vi är så lyckade, vi failade med allt XD haha särskilt bakningen. I början på februari åker vi till finland för att fira min farmor på hennes 70 årsdag, och jag hade planerat att göra ett collage med alla hennes barnbarn som pärlplatta, men när jag äntligen fått tag på alla bilder så sket sig idén iaf, det gick inte att få till pärlplatta X( Däremot har jag kommit på en ny idé. Ska göra en tavla med alla bilder och ett träd i bakgrunden, tror det kan bli fint :) Snart är det äntligen måndag igen, vill tillbaks till skolan och träffa folk, skratta och ha kul. :) Har en fråga till er. Vad kan man ge en kompis på hennes födelsedag:)?? Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahaha vi är så jävla värdelösa xDD

2010-01-18 @ 15:21:17
URL: http://everypartofme.devote.se
Postat av: Vem troor du??;0

När kommer ni hem dåh?:(



eeeeen Kryyssssssning!!!!!!Det är En Mycccke bra present...! xDDDDDD;*****;DDDD

2010-01-18 @ 16:03:28
Postat av: Johanna<3

Angelica: Hahaa aa det kan man gott säga XD

Erica xD : Kmr hem på måndagen den 7 januari, men asså komemr till skolan först den 8:e ..

2010-01-24 @ 21:29:57
URL: http://nana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0