Mys i solen

Hejsvejs!
Nu är det sådär otroligt lång tid sedan jag uppdaterade, men det kan komma att bli lite mer i framtiden, för att ta kål på den dötid som kan bli här vid husvagnen, vi har nämligen fixat så att man kan vara ute på internet även här ;)

Förövrigt har jag gått ut nian och varit på grönan, och även haft sjukt kul under vårshowen! Själva vecka var rätt enformig, vi bakade ca 400 bullar, ca 300 mockarutor och sisådär 500 kolakakor! Vi gjorde även lite dekorer och liknande. Saknar glädjen vi hade under sista numret på vårshowen! <3

Sista veckan i nian innehöll två lediga dagar, en resa till Furuvik på "Stolt och nykter" samt själva avslutningen. Den var vädligt sorgsam och det var inte många i klassen som kunde hålla sig från tårar. ´Betygen fick vi också, är så nöjd över de! :D
Sen var det bara att tagga om till Gröna Lund! Vi hade roligt, trots att det inte blev som vi planerat.
Jag vågade åka Katapulten!! :)

Nu har snart en vecka gått på sommarlovet, och vissa stunder är det rätt tråkigt.. Jag och mamma har varit här i Siggefora i två omgångar nu, från sön-tis och nu sedan igår. Otroligt skönt att bara koppla av!
Däremot är det svårt att inte minnas och tänka tillbaka på de senaste veckorna.
Låtarna Bad Romance och Tecnologic får mig at tänka.. <3

Nu ska jag fortsätta njuta av kvällsolen! :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0