Ont

Som vanligt har jag gått och varit klantig! I fredags efter idrotten slog jag på rumpan utanför sporthallen, och fy va ont det gjorde. Sedan när jag kommer till skolan kan jag inte hitta mina nycklar, så går tillbaka och då har några snälla killar gått in med de till kassan. TACK! :)
Men smärtan efter att jag ramlat satt fortfarande i. Fick en rejäl smäll i svanskotan, ryggen och nacken. Igår hade jag skitont, idag har det släppt lite, men sitter eller står jag för länge så börjar det igen.. AOOTCH!!!!!!!!! Hoppas det går över snart, pappa trodde det är en kota som hamnat fel, känner för att knäcka ryggen men vågar fan inte.. Och smärtan strålar upp i huvudet så igår hade jag värsta migränanfallet... Ush


Nog skrivet om min klantighet och smärta. Ännu en helg är snart över, och det är dags för skola igen. Fick veta mitt resultat på a-delen på NP i svenska, är ändå nöjd! :D

Vi hörs när vi hörs, nu ska jag duscha och fixa iordning mig.

Kram


Kommentarer
Postat av: Fia

sv: Tack snälla du :D Kram!

2010-03-07 @ 19:39:03
URL: http://cykelnyckel.blogg.se/
Postat av: Fia

sv: Tack :D Sant så sant att de gör :)

2010-03-12 @ 15:44:24
URL: http://cykelnyckel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0